Godmorgon!

Tjenare. Idag är jag faktiskt rätt så pigg men längtar enormt till helgen. Bara va med BÄSTA vännerna och ha lite kul!! Skratta och aa allt.
 
Idag kommer Emma snart till mig. Vi ska plugga lite läxor och sen dra till stallet. Igår kom mamma hem med två pelhambett. Hon hade fått låna de av en klasskompis. ( Hon läser till lärare) så de ska jag testa. Ett rakt pelham och ett tvådelat. Jag hoppas hon går bra på det. Tänkte kanske rida på det raka pelhamet idag. Bara testa och se om det funkar!! Emma håller ju lektion för mig och Ebba idag. Moa skulle rida ut så hon är inte med! Får se vad hon hittar på och så hoppas vi att ponnyn är på bra humör! Jaa nu kommer väl Ebba snart. Ska kanske snacka skype med nån kulk sålänge!
 
Bye
 
 
Datan dampar men jag hoppas bilderna blev bra!! Min lilla hoppstjärna. Sikta mot STJÄRNORNA!!!
 
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Gry Savhs

Ni är så duktiga tjejer!

Svar: Tackar!! <3
Julia Edvardsson

2012-11-21 @ 18:16:55
URL: http://grysachs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0