Bloggar

Inte så mycket nu men no time för det. Hinner alltså inte med tanke på min vardag. Har sjukt mycket läxor. Mycket i stallet och så ska jag tänka lite extra på läxorna med tanke på att vi får betyg. Mén kör så ofta jag hinner.
 
Idag har vi skuttat lite i skogen och lite dressyr på fältet. Fin ponny med bra tempo. Bocka lite gjorde hon också. Haha hon är för söt. Mycket att göra nu så kommer mest blogga efter träningar och tävlingar. Om NI vill att nån ska få veta om erat träningspass så kan ni mejla mig: [email protected] Så kanske jag publicerar erat träningspass på bloggen. Och gärna tävlingar också.
 
/ Julia
Sikta mot stjärnorna!<3
True love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0