Träningen igår!!

Sorry att jag inte bloggade imorse men jag sov hos Ebba från igår till idag och hennes dator är nog den SEGASTE på jorden... Men vi börjar med att berätta om träningen igår. Jag tränade ju för en tjej som heter Fia. HOn bor på en gård och har egna hästar och en JÄTTEFIN PADDOCK. När vi kom dit lastade vi ju ut hästarna och fixade dem och sedan började vi rida. Vi skulle hoppa studs först. Salsa och jag är inte så duktiga på studs så det gick sådär!!! Sen skulle vi hoppa en sväng. Man hoppade först ett räcke och sen på sväng till en träfärgad oxer. Det gick ganska bra och jag hoppade ungefär 80 cm med henne. Sen skulle vi typ hoppa en bana. DEn började med första svängen. Alltså räcke till oxer. Sen så skulle man hoppa en oxer med en vattenmatta under och det ville ju INTE min lilla fröken. MEN tillslut efter ungefär ett tag så hoppade hon den. Efter vatten mattan så skulle man på sväng till en typ solfjäder och den tittade hon inte ens på!!! Det var skitkul att träna för Fia men jag blev lite besviken på henne för att hon inte hoppade vattenmattan... Men jaja det är bara att ta nya tag och fortsätta KÄMPA!!!
 
Idag så har jag också ridit. Vi skrittade och travade bara för hon hade säkert lite träningsverk idag!!!!Hehe... Hon gick fint i traven men skritten måste vi jobba på. Nu ska jag ladda upp lite bilder från kameran så får se om ni får lite bilder på henne ikväll. Eller senare idag bara. Hare GÖTT så ses vi.
 
Vet att det är en liten bild men jaja bättre än inget. Den här bilden tog vi dagen efter de kom!!!!<3<3
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0