Tjena

Hejsan igen!! Har inget för mig så ska nog blogga lite. Vet knappt vad jag ska skriva om men gör det här för eran skull. Idag så ska jag ju rida med Ebba. Vi ska ju som sagt hoppa lite. Bana blir det. Lite vattenmatta och anat KUL!! Lovar ju som sagt att vi filmar!! Fick världens knäppaste idé nu!! Ebba och jag ska ta alla våra rosetter som vi har fått med Toy och Salsa och sen ska vi tränsa ponnyerna och sätta fast rosetterna och ta kort när alla rosetter sitter fast på tränsen!!<3<3 SkitKUL!!<3<3 Lägger upp bilderna på bloggen sen så får ni se vad knäppa vi är!! Hehe. Vi har så himla kul ihop. Eller vad tror ni??? Vet inte när filmerna kommer upp men troligtvis ikväll sen eller typ nån gång. Nu ska jag snart äta. Köttbullar och makaroner tror jag att det blir. Helt okej mat! Ikväll blire att äta Tacos med mormor och morfar. Mamma och pappa är ju i Göteborg och ska gå på konsert. Ni får ha det bra nu så bloggar jag mer sen. Kanske blir det att göra en musikvideo med Ludde(brorsan) och Ebba. Den kommer ÄGA lovar asså. Vi är INTE seriösa på den och vi kommer se ut som fån men vi gör det för en KUL grej bara. Komentera om ni vill att jag lägger ut den på bloggen sen!!
 
Brorsan
Ebba snygging!
Och sist men inte minst Jag!!
 
Vi är så SNYGGA eller vad tycker ni! Älskar min keps på sista bilden!!<3<3
 
/ Julia
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilken snygg bild på mig!!!!!!!! Eller inte inte!!!!!

Svar: Haha aa den är ju assnygg!!!<3
Julia Edvardsson

2012-07-27 @ 13:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0