Tja!!

Vet att jag knappt har bloggat men har varit på landet och har därför inte kunnat blogga. Vi har ju inget internet där ute. Igår så red jag Salsa på morgonen. Vi red över lite bommar och hoppade lite småhinder och lite så. Hon var duktig men lite seg... Sen drog vi ut till landet och där badade vi. Det var KALLT. Hehe. Efter det gick vi hem till stugan och sen åkte vi till valdemarsvik. Där åt vi kvällsmat på en resturang. Jag åt grillad kyckling, klyftpotatis och vitlökssås. GOTT!!!! Sen spelade vi lite bowling och jag gjorde faktiskt en strike!!!! Fast Ludde vann ändå:( Sen åkte vi hem. Idag så har jag varit med mamma och pappa på IKEA!!! Vi har handlat typ ASMYCKET saker för jag ska göra om lite på mitt rum. Det ska bli SKÖNT!! Sen åkte vi till hööks och där köpte vi ett flugtäcke och transportskydd. Tyvärr visade det sig att fluigtäcket var för litet:( Men jaja... När vi kom hem så hämtade vi upp Ebba och sen åkte vi till stallet. Då red vi ponnyerna. Vi övade på lite bommar och så. Det gick bra och hon var mycket piggare idag!!! SKÖNT... Efter det så provade jag ett av Ebbas träns på Salsa och hon kunde ha det så troligtvis rider jag med det imorgon. Nu ska Ebba och jag snart sova för imorgon ska vi upp tidigt och rida hästarna och ut i skogen och springa. Hörs imorgon...
 
Orkade inte vända på bilden men den får duga!!!
 
/ Julia
 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Men du har väl redan transportskydd och flugtäcke???

Svar: Flugtäcket har gått sönder och transportskydden var ebbas!!! Har köpt de som är marinblå och rosa på hööks du vet!!!!
Julia Edvardsson

2012-07-19 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0