Sorry!

Förlåt för sjukt dålig update... Men har ju som sagt varit på landet och min cp-telefon fattar noll och vi har varken internet eller dator därute!!!!!!! Men NU ska jag försöka skärpa mig lite. Är hemma en sväng från landet. Har ridit bästa pluttis så tänkte passa på att blogga lite. Vi börjar med igår. Igår så hade vi ju kräftskiva. Det var väl Kul. Såg på TV mest hela tiden utom när vi åt förstås. Det var GOD mat och jaa lite blandat. Vi skulle åka ner och ta ett kvällsdopp men jag badade inte. Dels för att det var kallt men också för att det var massa fladdermöss där... LÄSKIGT!!!!! Sen åkte vi hem och gick och la oss. IMorse när jag vaknade var jag skitseg. Jag typ åt frukost och sedan lade jag mig i soffan och glodde på film. När den filmen var slut så typ fikade vi och sen tittade jag på en till film tills vi skulle äta. Sen drog vi hem hit och då red jag puss... Det gick skitbra. Började med att jobba volter och serpentiner och sedan avslutade jag med en övning. Då vänder man rätt upp oc sen svängar man antingen höger eller vänster. På långsidorna galopperar man. Man vänder rätt upp i trav och sedan gör man halt vid X och så fortsätter man med höger eller vänster. Jag försökte hålla henne i ganska kort trav för stt HON skulle vilja springa sen. Så när vi kom till galoppen på långsidorna var hon pigg och gald och sprang på riktigt bra!!!! Jag avslutade allt ihop med att hoppa ett typ 30 cm högt hinder men med riktigt bra fart!!! Jag höll henne i trav lite mot hindret oh jag kände riktigt hur hon bara ville springa och när jag väl lät henne göra det så gick det skitbra. Så NU vet jag vad vi måste öva på. Dels farten men även min blick. Jag måste titta vart jag ska och inte vart jag är. Såå nu vet ni lite om min dag. Nu får ni berätta om era!!!! Hare så bra.
 
Finast i världen!!!!<3<3 Med lite fart så går ALLT!!!!
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0