Sorry

Hej!!! Sorry för sjukt dålig uppdatering igår. Snart ska jag ner till stallet och rida dressyr på Salsa!!! Ebba ska med och Toy också såklart. Kameran följer också med men får se om det blir någrta bilder!! Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om jag inte ska va med Ebba så ska jag iallafall springa med Emma nån gång under dagen!!!! Nu tänkte jag berätta lite mer om vad jag gjorde igår. Efter att jag hade vaknat så var jag ju nere i stallet och städade. Först sopade jag hela stallgången och vattnade för att få bort dammet. Sen gjorde jag rent ALLA hinkar och lite sånt. Efter det plockade jag lite med benskydden och la dem snyggt där de ska ligga. Sen gick jag hem och satte mig vid datorn och gjorde en film eller nåt tror jag !!?? Sen ringde Ebba och då kom hon hem till mig först. Vi fortsatte att städa i stallet och vi gjorde rent lite ryktlådor. Sen drog vi hem till henne. Hemma hos henne var vi ute först och hade lite kul!!! Sen åt vi och efter det började vi städa i Ebbas rum!!! Det behövdes kan jag ju säga!!! Vi rensade lite men lilla Ebba vägrar ju typ att slänga saker... Haha men lite fick jag henne att sälja,.
 
Hare
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0