Sorry!!

Förlåt för SJUKT dålig update igår och idag men framförallt idag. Dagen började med att Alicia och jag åt frukost. Efter ett tag som kom Alicias  mamma och hämtade oss och sen åkte vi ut till hennes stall. Då red Alicia och så tvättade vi manen och svansen på Wincent. Det blev jättefint!!<3<3 Sen åkte vi hem till Alicia och åt mat och satt vid datorn. Efter ett tag kom mamma och pappa och hämtade mig. Då åkte vi och handlade. Sen åkte jag hem och då red jag med Ebba. Det gick jättebra idag. Jag red henne med snodden ett tag först. Ganska länge så att hon gick jättefint. Sen tog jag bort snodden och hon fortsatte att gå fint!!! Duktig ponny. Så nu ska jag börja rida med snodden lite oftare. Sen så typ släppte vi ut hästarna och efter det gick vi tillbaka till stallet och sopade och smörjde och lite så. Jaa nu ska jag äta godis snart. Hare så bra!!! Här kommer ett Dagens Ekipage.
 
Emma Staf och Dundee!!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0