Salsa då...

Hej allihopa. Imorse blev jag väckt vid fyra och gissa varför. Joo för Salsa stog på gräsmattan och åt. Toy sprang omkring i hagen och var alldeles hysterisk och Salsa stog ju som sagt på gräsmattan och åt mat. Så jag sprang bort och hämtade grimman och när vi kom tillbaka till Salsa så kom hon alltså till mig. Det konstiga var att staketet var inte trasigt så jag vet INTE hur hon har tagit sig ut. Nu är det bara att hoppas att hon inte åt för mycket gräs!!<3 Lilla pluttis. När jag kom in sen så gick jag och la mig igen och vaknade för andra gången idag typ nu. Nu ska jag äta frukost och sen ska jag vänta på att Alicia ska komma. Kanske går jag ut och tittar till Salsa busfrö. Så jaa så ser min morgon ut. Härligt att gå upp vid fyra och springa ut...
 
Sötis. För det mesta står hon ju faktiskt i hagen och äter...
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0