Salsa!!

Hej!!! Blev så himla glad när jag kollade in på bloggen nu för hade fått en komentar från Salsas förra ägare!!! Så himla kul. Skulle vara jättekul om hon ville komma hit och hälsa på Salsa och mig nån dag!!!! Jaa men nu tänkte jag berätta lite om dagen. Ebba och jag skulle ju somsagt rida barbacka. Vi hoppade lite och så och Salsa var superpigg i galoppen!!! Herregud vilken otrolig ponny jag har. Ena sekunden är hon lite seg och nästa är hon skitpigg!!!! Jag hoppade 60 cm med henne och det tyckte hon var KUL!!!! Vi hoppade även ett dike och hon har börjat lära sig att det inte är så farligt!!! Vattenmattan som hon har varit så rädd för förut klev hon tillochmed på idag!!! Duktig ponny. På eftermiddagfen nu så åkte vi ju till Husby och det har varit så tråkigt så det finns inte!!! Asså hade verkligen ingenting att göra. Typ bara satt där och lyssnade när alla andra pratade.. TRÅKIGT. Så efter ett tag så cyklade jag hem. Så aa nu har jag typ inte gjort någonting. Imorgon blir det att skritta Salsa. Troligtvis ut i skogen. Ska göra en film nu som kommer ut här och på youtube sen!!! Så HÅLL KOLL!!!
 
Finaste!!!!
Lilla jag!!!
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0