Ridnigen

Hej! Det gick inte jättebra att rida idag. För det första var det jättevarmt och jätte många bronsar, blinningar och flugor som Salsa blir väldigt irriterad på!!!!! Inte så kul!!! Så det blev bara lite skritt och trav för jag ville inte plåga henne för mycket. Så nu går hon ute i hagen igen och hare gött med en massa gräs och en kompis!!! Jag ska snart åka till landet och vi ska sova där från idag tills imorgon. Det ska inte bli så kul... Nu ska jag akriva ett långt inlägg som kommer ut antingen imorgon eller nån gång under dagen... Kanske inte kan blogga nåt mer idag för det är så segt internet på landet och jag måste dessutom mobilblogga i sånna fall. Ska åtminstone försöka blogga men vi får se hur det går!!! Hej då.
Jag och Salsa i vintras!!<3<3 Finaste ponnyn ever!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0