Ridit!!

Hej!! Nu har jag ridit på Bästa Salsa!! Vi red dressyr och det gick ganska bra. Hon gick inte så mycket i form men hon hade ett bra tempo iallafall. I galoppen är hon lite seg ibland men idag ökade jag ganska mycket och då sprang hon fort!!! Ebba och jag tävlade en gång och Salsa tyckte det var skitkul och sprang ganska fort iallafall. Vi VANN!! Duktig ponny?? Sen så travade vi av de och så och efter det gick vi tillbaka. Jag provade de nya transportskydden på Salsa och hon blev jättesöt... Nu ska jag ringa till Emma för vi ska kanske springa idag!!! Jobbigt men vi behöver det.
 
Finaste D-ponny stot ever!!! Komentera om ni håller med mig!!
 
/ JUlia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0