´Hejsan!!!

Hej! Jag heter Julia och är tretton år. Jag har en egen ponny som heter Södergårds Salsa. Hon är en D-ponny på 10 år. Jag har haft Salsa i snart ett år och det har blivit lite clear rounder bara. Men med väldigt bra resultat!!! På min första tävling med henne fick jag ett nedslag i 70 cm men annars felfri. Och på senaste tävlingen fick vi VÄLDIGT många stopp på en vattenmatta i 70 cm. Det slutade med att vi fick hoppa tvåan igen istället! Jaa vad ska man mer säga. Vi har ett eget stall där jag och min bästis står med våra hästar. Tyvärr så har vi ingen paddock men vi får väl se om det ´kan bli nån snart!!!!!! Jaa det var väl allt jag hade att säga. Bättre header kommer när jag börjar fatta hur man gör!!!!!<3<3 Hehe hare gött.

Våran första tävling!!!

Världens finaste plutta!!!!<3<3

Jag och Salsa härom dagen!!      I <3 U

/ Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0