Hejsan!!

Hej!!! Snart ska Ebba och jag äta frukost!!! Mamma har bakat scones och det är asgott... Vi ska dricka oboy också!! Efter frukosten blir det att ta in hästarna och rida barbacka. Jag rider med Ebbas  träns idag. Provade ju det på henne igår och det satt bra. Så vi får se hur hon går med det... Sen vet ni ju redan vad som händer. Blir som sagt troligtvis inte så mycket bloggning idag eftersom vi ska till Husby men det här får duga. Ska försöka blogga lite efter att vi har ridit.
 
Sötast i världen!!!!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Gry Sachs

Hej Julia!
Det är jag som är Salsas förra ägare! Och det är verkligen kul att se att hon har fått det så himla bra hos er! saknar henne jättemycket och hon betyder fortfarande allt för mig så jag blev verkligen världens gladaste när jag kollade din blogg och filmerna på Youtube, för jag vill ju att hon ska ha det så bra som möjligt! Vore väldigt kul om vi skulle kunna hålla kontakten på någon vis, facebook eller något? för som sagt så vill jag ju gärna veta hur Salsa har det! Jag är verkligen stolt! ni har verkligen gjort det underbart för henne och mer än det kan jag inte önska! och tacka din syssling alicia som tipsade mig om detta!

Svar: Ohh gud vad KUL att du hittade min blogg. Tycker absolut att vi ska hålla kontakten via facebook eller nåt sånt!!!! Och du är välkommen att hälsa på om du har tid nån gång. Skulle vara jättekul!!!!!<3<3
Julia Edvardsson

2012-07-19 @ 22:38:42
URL: http://grysachs.devote.se
Postat av: Alicia

Hihi kul att du äntligen funnit din Salsa!! Tur att jag hittade din blogg på devote;) skulle gärna vilja vara mä om du kommer o träffar Salsa, det var ju trots allt jag som blev "mellanledet";D

Svar: Jaa vi får väl seHIhi!!! Måste va snart igen så att du kan vara med och fota lite!!!
Julia Edvardsson

2012-07-19 @ 23:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0