Hej igen!!

Skriver ett till inlägg då för INGEN har komenterat än... Tråkigt men jaja... Jaa nu har min kusin Johanna varit här. Hon är jätteduktig på att rida och har ridit en D-ponny som heter Ardas Sprinter förut. Nu är han tyvärr såld. Johanna har även en hund som heter Hella!! Jättesöt. Hihi... Här kommer det en film på Sprinter och Johanna.
http://www.youtube.com/watch?v=zEh0c-KrH-0&feature=plcp
 
Sprinter 4 år...
 
Johanna red ju Salsa lite idag. Först red jag och hon var lite trött och så och jaa jag var också lite trött så det blev typ inget seriöst. Men jaa. Sen red Johanna och har ALDRIG sett min ponny gå så fint. Hon gick i form i både skritt, trav och galopp. Hon gjorde framdelsvändnig och GUD tror jag dör så fint gick ponnyn!! Får be Johanna rida henne fler gånger. Sen spelade Johanna och jag dataspel typ och sen kom resten av familjen hem!! Då åt vi typ lite och nu ska vi snart ut till landet:( Ska bli skittråkigt. Hoppas att jag får ta med mig datorn för annars kommer jag inte kunna blogga... TRÅKIGT!!!! Men aa jag bloggar ju nu. Ska försöka hinna fixa lite tidsinställda. Annars nothing @ all... Här ska ni iallafall få lite bilder på... Ardas Sprinter och Hella!!
 
 
 
Ardas Sprinter 4 år!!
Hella när hon var lite!!
Hella nu när hon är stor!!<3<3
 
Sötisar!! Komentera om ni tycker att de är söta!!!<3<3 Och glöm inte att skriva vad ni tycker att mitt nästa inlägg ska handla om!!<3<3
 
/ Julia
 

Kommentarer
Postat av: kusin johanna :)

mina fina älsklingar! ..du är så gullig, var jätte roligt att få rida salsa. rider henne jättegärna flera gånger, alltid roligt!

2012-07-23 @ 17:52:40
URL: http://johannaedvardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0