HEJ!!

Hej!! Asså är så himla ledsen just nu... Ebba och jag är osams igen. Det är skitjobbigt eftersom vi delar stall och eftersom jag har känt henne sen jag var typ 5 år och hon var 4 år. Enda sen 2004 har vi varit bästisar!! Så Ebba det här inlägget är till dig.
 Ebba: Vi träffades år 2004 hos våran dagmamma Kristina. Du var så liten och söt!! Du var ny och jag tyckte att det var jättekul med en ny tjej. Kristina(våran dagmamma) hade sagt att man inte fick hoppa två på studsmattan men vi fick göra det. Och det var så ALLT började. Den första sommaren ihop lekte vi med varandra VARJE dag. Vi hade jämt så KUL ihop. Efter ett tag började vi rida på ridskola ihop. Vi red på Måndagar i nybörjargruppen. Efter ett tag så fick du byuta grupp men vi fortsatte rida iallafall. Vi va ganska ofta med varandra. I skolan och efter skolan. MEN vi blev större och vi började tjafsa om småsaker:( Bråken i början var ganska små och de redde vi ut fort. Men ju längre tiden gick desto större blev bråken. ALLA våra bråk handlar om att EN vill bestämma. BÅDA vägrar ge sig och de resulterar i att vi slutar prata med varandra. Oftast blir vi sams men det här bråket har hållt på i nästan en vecka nu!! Jag vill INTE förlora dig som vän. Så Ebba... SNÄLLA kan du berätta för mig VARFÖR du och jag började bråka den här gången. VAD var det som hände egentligen. Varför blev vi sura!!! Du kan tala om det för mig vart som helst. HÄR, ringa mig, SMS, facebook eller i stallet ÖPPET nån stans!! JAG ÄLSKAR DIG!! Det vet du. Jag vill INTE förlora DIG!! Inte NU inte än. ALDRIG!! Jsg vill att vi ska vara vänner tills döden skiljer oss åt! Vad som än händer vill jag ALDRIG att vi sviker varandra. Jag kommer ALLTID stå på din sida när du behöver mig!! Så SNÄLLA tala om för mig vad JAG har gjort den här gången. Var det inte den här sommaren som vi INTE skulle tjafsa en ända gång. Vi har redan bråkat TVÅ gånger och den första var ungefär TVÅ dagar efter att vi hade bestämt det här!! En sak ska du veta Ebba!! Det HÄR var den sista gången som jag bråkade med dig och vet du varför?? Joo för JAG ÄLSKAR DIG!!<3<3 Nu och föralltid!!!!!<3<3<3 Hoppas att vi  blir sams efter det här. ALLT som står här ovanför menar jag. Jag menar varenda JÄVLA ord!!<3<3 Hoppas du förstår att jag är ledsen för att det blev såhär!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Förlåt gumman!!!!!!!! Tjöt när jag läste det. ÄLSKAR DIG KOMMAR ALLTID VARA MIN ALDRA BÄSTA VÄN!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 FÖRSTÅR INTE VARFÖR DET ALLTID SKA BLI SÅ HÄR. ÄLSKAR DIG GUMMAN MEST,MEST, MEST. Vet inte vad jag ska skriva till dig men ångrar allt just nu, Men när du skrev så där ville jag fortsätta!!!! Kommer ALDRIG GLÖMA DET DU SKREV!!!!!!!!!!!!!!!!! ALDRIG<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Svar: Älskar dig mest av Allt!!!<3<3 Kommer ALLTID vara din bästa vän... Älskar dig... Nu tjuter jag också. Vänner för evigt?? Aldrig mer bråka. Jag lovar det NU!! Aldrig mer...<3<3
Julia Edvardsson

2012-07-25 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0