Gry Sachs

Hej!!! Gud asså. Vet inte riktigt hur jag ska börja. Har bara vetat vem den här personen är i drygt en halv timme och ändå betyder hon redan jättemycket för mig!!! Hmm kan det bero på att vi älskar samma häst så mycket som det bara går att älska en häst!!! Gry är alltså salsas förra ägare. Det var så himla kul när jag tittade in på bloggen och fick se den här underbara komentaren!!!! Det är såå himla kul att  hon hittade min blogg med hjälp av Alicia och att hon komenterade och allt. Skulle verkligen vilja träffa henne för hon verkar va en så underbar människa!!! Jag tror att hon väldigt gärna skulle träffa Salsa igen och det skulle jag tycka va jättekul!!! Hon hade Salsa i två år och jag har haft henne i drygt ett år nu!!!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon vill komma och hälsa på här nån gång. Och TACK ska du ha Alicia som hjälpte oss att hitta varandra!!! Skitkul!!! Besök deras bloggar...
 
http://grysachs.devote.se/
 
http://aallroundgirl.blogg.se/
 
Jag verkligen ÄLSKAR den här bilden!!! Hindret ligger på kanske 80 cm!!!<3<3 Ålskar dig...
 
/ Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0