Godmorgon!!!

Hej!! Idag blev jag väckt vid tio av mina jobbiga föräldrar!!<3 Då typ gick jag ut till Salsa i hagen för Ebba och Toy var iväg och tränade så hon var själv i hagen!! Hon stod och gnäggade... Så jag sprang in och åt frukost lite fort och sen så tog jag in henne och borstade och pysslade med henne i en timme!! Sen släppte jag ut henne igen och då så skulle jag få henne att spela fotboll med mig. DEt gick sådär eftersom hon var rädd för bollen!! Haha söta ponny... Nu har jag typ suttit och tittat på henne i en halvtimme eller nåt sånt. Vi har även fått gäster nu. De är ett par från stockholm och deras dotter. Salsa står fortfarande och gnäggar i hagen men jag ska snart gå ut till henne igen. Tror jag!!! Men först ska jag byta om. HOn och jag ska ju va ett tag idag och sen så ska hon följa med ner till paddocken. Har bett mamma fota och filma så det kanske kommer upp lite ikväll... Ni får ha det så bra så länge och jag skriver mer ikväll!!! Nu kommer Emma snart så nu kommer jag nog inte blogga så mycket för vi ska ha KUL!!!<3<3
 
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Emilia♥

Söt häst! Fin blogg oxå :)

Svar: Tack!!<3
Julia Edvardsson

2012-07-22 @ 15:18:34
URL: http://dontwannabecool.blogg.se
Postat av: Marina - Ryttare

Hoppas du får en fortsatt grym kväll, kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig <3

Svar: tack det ska jag!! Det var en bra och fin blogg!!
Julia Edvardsson

2012-07-22 @ 17:10:03
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0