Godmorgon!

Hejsan alla som läser bloggen. Hade fått nya komentarer och blir lika glad varje gång. Verkligen jättekul!! Nu tänkte jag berätta lite om igår. Sorry att jag inte bloggade nåt igår men jag hann inte. Skitmycket att göra!! På morgonen åkte vi och hämtade Ebba vid halv tio vid hennes hus. Sen åkte vi ut till landet. Vi hann typ bara komma in innan vi skulle åka igen. Sen åkte vi ut med båten. Först åkte vi till nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter. Där skulle vi träffa ett par som heter Peter och Caroline. Jättekul. Mammas och pappas kompisar. Sen åkte vi med dem till deras sommarstuga. Den ligger typ på en ö och är JÄTTEFIN: Där badade vi med flytvästar och det var jätteskoj. Vi simmade ganska långt ut och en gång kom det ashöga vågor från en båt! Skitkul var det!! Sen kom vi hem vid typ halv åtta eller nåt sånt. Då red Ebba och jag och helt plötsligt var klockan tio. Då typ släppte vi ut hästarna och sen gick vi in. Hon åkte hem till sig och jag åkte hem till mig. Nu väntar jag på att hon ska ringa. Idag ska vi nog hoppa med hästarna lite och får se om nån kan vara med och filma. Annars filmar vi varandra men blir nog inte lika bra filmer då:( Hehe men aa bättre än inget eller vad tycker ni?? Nu ska jag väl typ blogga lite och så. Snart kommer det en dagens ekipage från igår. Och senare i eftermiddag en dagens ekipage från idag!! Hej då så länge!!
 
 
 
Lilla jag!!
 
 / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0