FÖRLÅT!!!!!

Sorry så himla mycket asså!!!! Har verkligen INTE haft tid men jag har tänkt mycket på er!!! Jag har ju varit ute på landet och där kan jag inte blogga:( Jaa men nu ska jag berätta för er vad jag har gjort. Jaa i lördags kom vi ut till landet och då var Sandra med!!! Vi typ hade KUL. Vi spelade wii!!! Spelet vi spelade heter... U sing. det var KUL!!!! Vi sov ute i gäststugan ihop med min lillebror och hans kompis. Vi typ snackade och försökte skrämma varandra. KUL ett tag. Sen gick vi typ och la oss. Klockan typ nio på morgonen så ringde min lillebror till hans tjej och de typ snackade en massa så de väckte Sandra och mig vid NIO!!!!! Gud va trött jag va. Senare på dagen åkte Sandra och jag hem och då red vi Salsa. Igår firade jag ju 1ÅR med Salsa. Helt sjukt att jag har haft henne i ett år!!!!! Hon är så HIMLA BÄST!!! Har ju försökt få henne att VILJA springa och ÄNTLIGEN har jag listat ut hur jag ska göra. Hoppade det lilla hindret igen och f*n vad hon sprang. Hon VILLE verkligen hoppa det och hon mesade verkligen inte!!!!! HON var taggad. Duktig häst. Sen drog Sandra och jag hem till henne. Där såg vi på film. Vi såg " flicka"  och halva " flicka 2". Riktigt bra filmer så de tipsar jad er om. Sen sov jag hos Sandra. Vi vaknade vid typ 12.00 idag!!! Sen har vi typ bara chillat i värmen idag!!! GÖTT! Jaa nu väntar jag på att Ebba ska komma så att vi kan rida ihop!!!<3<3
 
Kommer nog lite bilder snart...
 
 
 
Älskar dig!!!! 1 år med DIG den 15/7-2012!
 
 
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0