Dagen

Hejsan!! Idag har jag typ inte gjort någonting. Chillat och kollat TV:n typ. När jag kom hem från landet red jag plutt. Det gick sådär. Hon kändes inte alls bra och jag kände mig helt borta. Satt och tänkte på en massa annat och kunde inte koncentrera mig på vad jag höll på med. Det gick knappt att galoppera för det var jättehalt i gräset. Haha nehej det kan väl inte vara halt tänker ni eller hur. Men jo det var halt och jag var livrädd att vi skulle dra omkull. Red bara typ 40 minuter utan resultat men allt var mitt fel så skitsamma. imorgon tar vi nya tag och rider med snodden. Måste nog få lite hjälp på traven med formen. Den sitter inte riktigt än. Jaa blev inga bilder eftersom jag red själv men snodde någa bilder på Salsa som jag hittade på en kompis blogg...
 
 
Sötaste Salsa!!<3<3 I love you!!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0