Varför?

Jaa. Varför? Varför bloggar vi/jag/ni.  JAG vet bara varför jag bloggar och anledning till det är för att jag tycker att det är kul. Vet att jag skrivit ett inlägg som liknar detta men jaja. Det här kommer bli bättre. Jag har snart bloggat i 2 månader och som flest läsare har jag haft 31 stycken. Wow eller inte typ. Inget att vara STOLT över. Men jag tycker att det är rätt sjukt att jag faktiskt brukar ha över 10 besökare varje dag. Fortfarande inget att vara STOLT över men skitsamma. Jag bloggar som sagt för att jag tycker att det är kul men också för att jag VILL att bloggen ska bli stor. Inte lika stor som t.ex Nellie Berntssons blogg. FÖR det vet jag att den aldrig kommer bli. För att den ska bli större så behöver jag eran hjälp. Jag  måste skriva lite mer såhär långa inlägg som handlar om nåt intressant och inte bara vad jag har gjort idag osv... Det är inte kul att bara sitta och läsa sånna inlägg. Så SNÄLLA ni hjälp mig. Vad ska jag skriva om för att få fler läsare och att ni som redan läser ska hänga kvar????  Nu när jag är i skolan skriver jag till och med tidsinställda för att ni ska ha något att läsa. Vissa jag känner kan det ta flera dagar för innan dem bloggar igen. Jag försöker blogga minst två/tre gånger om dagen. Typ bloggar så fort jag hinner. Så PLEASE hjälp mig. Utan er är jag ingen. Ni tycker jag ska  ta och kommentera lite mer om vad ni tycker och lite mer över huvud taget. Det har hänt flera gånger att jag har haft skittråkigt och inte har haft lust och bloggat men tror ni att jag sket i det?? Nej, det gjorde jag inte. Jag bloggade för er skull. När jag sitter här och bloggar är det sällan nån som kommenterar och då känns det som att jag bloggar för döva öron liksom. Ni går in och kollar lite fort och inge mer typ. Så känns det men jag tror att ni kollar och läser iallafall. Så skulle bli riktigt glad om ni kunde KOMMENTERA det här inlägget. Just det. Delar även med mig av min och Salsas framgångar och motgångar. Jag tycker att det är jättekul att få veta vad ni tycker och tänker oom vissa saker. Om inte annat så är det nyttigt...Nu får ni se FINA bilder på Salsa.
 
Lilla Hageby
 
Snyggt du hoppar sötis. på VRF!!!
 
Sötaste ponnyn i världen...På stubbåkern hemma!<3<3¨¨
 
/ Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0