Tjenare!!

Hej!! Har ridit bästa ponnyn med bästa vännen nu!! DET gick faktiskt riktigt bra nu och hon gick ganska fint. Idag blev det bara skritt och trav eftersom hon inte är helt igång. Imorgon däremot blir det skritt, trav och lite galopp!! Jaa när vi hade ridit klart så typ fixade vi lite i stallet och sen  tog vi hand om kaninerna. Vi gjorde om till de och gosade med de. Sötisarna. Det är ju synd att vi inte tagit hand ordentligt på dem hela tiden för de är riktigt GOA!!<3<3 Älskar dem! Sen nu gick jag in och åt en pizza!! Gott... Satt och tänkte lite och fick världens bästa idé!!! Fast den tänker jag inte avslöja här. Vi får se om jag någonsin gör det. Tycker även att ni är RIKTIGT dåliga på att komentera!!! Så nu får ni skärpa er lite. Undrar även om ni tycker att jag ska ha en frågestund???  Tacksam för svar!!<3<3
 
Imorgon blir det Eskilstuna *stavning och vi får se om jag kan blogga något då. Men ni får vara medvetna om att det inte blir så mycket imorgon! Annars så  hörs vi. Blir i alla fall lite det LOVAR jag!<3
 
Den här hagen går hästarna i två timmar varje dag nu!! Gott med mat säger de!<3
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: MMOOOAAAA!!!!

Jag tycker att du sak ha en fråge stund!! :)

Svar: Okej har en imorgon.
Julia Edvardsson

2012-08-06 @ 09:04:36
Postat av: Alicia

Jag tycker du ska ha det! O den som frågar mest får en länk!! Vad vare för idé???;)

Svar: Okej men troligtvis ingen länk. Vi får se och iden är hemlig.
Julia Edvardsson

2012-08-06 @ 10:56:33
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0