Tjena

Har typ inge och göra så sitter och läser lite bloggar. Har även funderat på en sak. Här sitter jag och skriver. OFTA flera gånger om dagen men HUR många är det som egentligen läser. Liksom. Jag skriver här dels för att det är kul men också för att jag vill att bloggen ska bli lite större än såhär. Som mest läsare har jag haft 31 stycken. DET är inte många. Inget och vara stolt över. Varför fortsätter jag då skriva kan man ju undra. JO för det här är en av de saker jag tycker är KUL!!! Tycker att det är skitskoj att få kommentarer av folk jag inte känner. Vad vill ni läsa mer om här egentligen??? HUr ska jag göra för att alla som läser ska hänga kvar? Jag tänker fortsätta blogga så länge som möjligt. Skiter i om jag inte har lust den dagen. SKA göra ALLT för att ni ska hänga kvar. Skriver tidsinställda för att ni ska ha nåt och läsa medans jag är i skolan. Äre nån som bryr sig? Skulle inte tro det. JAG tänker fortsätta blogga. Även om jag bara har två läsare eller 150 liksom. DET här är ett av mina intressen eller vad man ska säga. Tycker att det är GRYMT kul och vill dela med mig av Salsa. Skriva vad jag tycker och tänker och inte hålla allt inne. MEN skulle även vilja ha lite komentarer av er som faktiskt läser. Hjälp mig att blir bättre. Fråga frågor om allt ni undrar om. Ge mig tips och råd. Ni har min mailadress: [email protected] TVEKA inte att skicka ett mail. OM nån skulle fota mig när jag tävlar Salsa så tveka som sagt inte. Skicka bilderna. Tala om för mig att ni har fotat mig eller vad ni nu har gjort. Tycker bara att der är KUL!!! Lite tankar och åsikter från mig som jag vill att ni tar åt er av...

/ JULIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0