Tävlingar

Jaa... Nu tänkte jag prata lite om tävlingar. Vissa tycker att jag går för fort fram... Jag vill ju starta en lokal L:D ganska snart. Jag har aldrig startat 80 cm någonsin. Inte ens clear round. Jag har hoppat bana på 80 ett antal gånger men inte mycket. Ändå vill jag ut och tävla lokalt 80 cm. Jag kommer få måånnggaa kommentarer som säger att jag inte är redo än.MEN visst jag kommer läsa alla kommentarer och tar åt mig men kommer ändå ta ett beslut själv. Jag tycker själv att det går lite fort fram. Men inte FÖR fort. Kommer se den här första lokala tävlingen som en träning men med fler hinder. Det här är MIN åsikt. Ska tänka igenom det här noga innan jag bestämmer mig för något...

Nu vill jag ha många åsikter från er...

/ Julia

Kommentarer
Postat av: kusin johanna :)

Tycker absolut ni kan starta en lokal LD, och går det inte som man tänkt sig så får man åka hem och träna lite mer. Men samtidigt är ju Salsa din egen ponny och du rider henne nästan varje dag, alltså känner ni varandra väl nu och är absolut redo för att åka ut och tävla :)

2012-08-28 @ 21:16:44
URL: http://johanna.edvardson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0