Svar på frågorna!!

hejsan! Här kommer svaren på frågorna...
 
 1.Varför började du rida?  Jag började faktiskt att rida för att Ebba Bergendahl red och jag ville också då.
2.Vad är det högsta du någonsin hoppat o med vem? Det högsta jag har hoppat är 90 cm med Salsa.
3.Hur många gånger har du ramlat av? Jag har ramlat av typ 26 gånger tror jag!
4.Vad är ditt bästa minne med Salsa? Bästa minnet med Salsa är nog när vi busade på "fotbollsplanen" i vintras!!
5.Vad är ditt bästa minne med Blondie? Bästa minnet med Blondie är när jag hoppade 60 cm första gången någonsin på henne!
6.Kommer du någon gång tävla dressyr på Salsa tror du? Nej det tror jag inte att jag kommer göra!!
7.Hur högt vill du tävla Salsa innan du känner dig nöjd med höjden så att säga/vad har du för mål-tävlings-höjd?Jag vill tävla minst 1 meter med henne men förhoppningsvis högre!!!
 8.Vad vill du ha för häst efter Salsa?? Storlek,typ,inriktning,temperament osv...???? Efter Salsa vill jag ha en storhäst. Den ska vara ungefär runt 1.60 mankhöjd. Inriktning allround men mest hoppning. En gansks pigg häst vill jag ha men ändå lydig.
9.Vad vill du jobba med i framtiden? I framtiden vill jag driva en egen gård med både ridskola och privatgård. Jag själv vill bli både ridlärare och tävlingsryttare.
10.Förutom Salsa och Blondie, vilka fem är dina "favvohästar" genom tiderna? 1. Ferdinand på Alboga. 2. Aala på Alboga. 3. Stina på Alboga. 4. Tarzan på Alboga 5. Lukas på Torpa.
11.Vem är din största idol? Varför? Min största idol är nog Rolf-Göran Bengtsson för han är Grymt duktig på det han gör och är GRYMT cool!!<3
12.Nämn alla du har tränat för med Salsa och om det var/är dressyr eller hoppning? Jag har tränat hoppning för Fia, Sofia och Irene. Dressyr har jag tränat för Sofia M och Sofia C.
13.Vilka fem hästraser gillar du bäst? De fem hästraserna jag gillar bäst är: 1. New Forest 2. Welsh Mountain 3. Conemara 4. Shettis och 5. Arab!!
14.Om du fick välja helt och kunna förvandla dig, vilken kategori skulle du helst vilja rida? Jag skulle vilja rida B-ponny för det var så himla längesedan!!
15.Har du någon gång kunnat gosa med Salsa när hon ligger ner? Nej det har jag inte kunnat göra.
16. Hur länge har du känt Alicia? Jag har känt Alicia sen jag föddes typ!!
 
Här har ni svaren på frågorna. Hoppas de duger och ni får gärna fråga mer. Alltid KUL!!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Ställ massa frågor på min frågestund!!!;))

2012-08-07 @ 21:42:06
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0