Sprungit

Hej!! Nu har man sprungit med världens bästa tjejor nämligen Ebba och Emma!! Riktigt goa tjejer är dem båda två. När jag kom hem från stallet förut så berättade mamma att vi hade fått papper från Ramunder. Nya skolan! Vi ska tydligen ha en typ dag på S:T Anna skolan och va där från kvart över nio på morgonen till åtta på kvällen!! Dit ska vi redan den 29/8!!! Helt sjukt. Ridningen gick okej. Vi travade HELA skogsvägen och hon var knappt andfådd så det är BRA!! Tränar kondis nu ni vet. Sen sprang jag med tjejerna och det gick väl bra. Sen hem till Emma och ta in hennes häst. Efter det hem! Imorgon ska jag till Emma på morgonen och typ bara chilla och göra nåt skoj. Sen hem och rida med Ebba. Troligtvis följer Emma med och typ hjälper till eller nåt. Nu ska jag nog sova för ska vara på skolan vid halv nio imorgon och möta Emma där. Bloggar självklart mer imorgon!!!
 
Sötis
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0