Sorry dålig update

Hej!! Sorry för att jag inte bloggat så mycket idag men har kollat på OS och SM och allt... Men när vi hade varit och fikat hos farfar och Monica åkte vi hem. Det första jag gjorde när vi kom hem var att gå ut i hagen till hästarna. Först så såg jag att Toy hade fått av sig sin flughuva och sen såg jag att Salsas flugtäcke är ännu mer trasigt nu!! Så jag gick ett varv runt hagen och försökte hitta flughuvan men NEJ. Jag hittade den inte så han fick låna Salsas andra flughuva. Nu går de i hagen mitt emot och äter lite mat. Den andra hagen är typ kal så inte konstigt att Salsa har gått ut. Nu äter de iallafall en massa gräs. Snart kommer Ebba hem och då åker hon upp hit och sen har vi KUL!! Typ rider på ponnysarna och fixar i stallet. Jaa annars har jag inte så mycket att säga. Är bestämt nu. Gry kommer på onsdag!!!<3 KUL!!!
 
Bara för att jag ÄLSKAR bilden och för att det där är första gången jag hoppar mur på HENNE!!! Vet inte om hon har hoppat det förut!!<3 Älskar dig!
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0