Skogen

Hej!! Idag red Ebba och jag i skogen. Där hittade vi FYRA asbra backar. Sen när vi hade ridit klart i skogen så red vi lite på ett fält. Hade inte spänt sadelgjorden så bra för hon blåste ut sig så helt plötsligt åkte sadeln runt. Riktigt obehagligt var det. Tur som hann jag hoppa av. Sen red jag brabacka och vi tränade på byten. Hon bytte tre gånger. Sen fick jag rida Toy och det gick väl okej. Han är skitstark och så. Men aa. Nu så ska vi hem till Ebba så att hon får äta och packa och sen drar vi ut till landet och sover där en natt och tältar den andra natten på en ö.- Bloggar alltså inte så mycket då.
 
 
Foto: <3
Sen träningen igår. Tack Sandra!<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0