Ska rida snart...

Hej!! Ska snart rida Salsa. Ebba kunde inte vara med så får rida helt själv. Ska ändå bli ganska skönt för det var ett tag sen jag gjorde det sist. Ska rida på pelhambettet och med sporrar. RIder henne ganska hårt idag för hon måste vara i bra kondition. Snart ska jag äta lite och sen tar jag väl in Salsa. Imorgon kommer ett LÅNGT inlägg om lite blandade saker. Kommer upp nån gång under dagen så HÅLL KOLL!!! Bloggar ikväll om hur ridningen gick. Tycker att det blir roligare och roligare ju mer jag bloggar. Behöver bara komma på nåt bra att skriva om så kan jag faktiskt få till riktigt bra inlägg. Jaja men glöm inte att hålla koll imorgon. NÄr jag tar mig dit jag vill hoppas jag att ni som känner mig närmast kommer vara STOLTA över mig... Mer får ni se imorgon.
 
75 cm!<3<3 Älskar dig världens bästa!<3
 
Du är inte den enklaste att rida men det gör inget för du är MIN och vi ska hitta vägen upp. Även om det blir lite snäva svängar på vägen och händer lite oplanerade saker så ska vi UPP!!! Upp, upp och IVÄG!
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0