Ridschema denna vecka

Tjenare!!! ( Emma rubriken är för dig!! Skrev inte bra ett vanligt hej)
 
Haha. Emma har talat om för mig att hon tycker det är lite tråkigt när jag börjar med Hej gämt så ska försöka bättra mig. Promise you...
 
Jaa här kommer det ett litet ridschema för den här veckan som jag ska försöka hålla.
 
Måndag: Dressyr. Ganska hårt pass...
 
Tisdag: Markarbete med upphöjda bommar. Kanske lite stuts.
 
Onsdag: Kan inte rida då så ska se om Ebba, Sandra eller Moa kan rida henne då.
 
Torsdag: Hoppträning på SRS!!
 
Fredag: Skritta, trava och lite galopp.
 
Lördag: Skritta
 
Söndag: Dressyr
 
Ska försöka hålla det här schemat så gott det går. Ska även försöka uppdatera er varje dag så gott det går.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Vill nu veta hur det gick o rida idag!! Och efter alla andra ridpass denna vecka;)

2012-08-27 @ 21:20:07
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0