Ridit världens bästa

Nu har jag ridit på världens BÄSTA ponny. Vi red på stubbåkern och körde lite galopptävling. pigg var hon men jag kunde ju ändå hålla henne. Sen lade vi ut våran "vattenmatta" (pressening) och gjorde den ganska bred och hoppade "grav"!!! Vi kom över utan tramp båda gångerna. Riktigt kul att hoppa grav! Sen släppte vi ut hästarna i mathagen. Salsa lade sig ner och Ebba och jag gosade med henne och så satt vi lite på henne när hon låg ner!!! Sötis. Nu har vi smörjt klart och fixat iordning så att det är rent och snyggt i sadelkammaren och stallgången. Imorgon blir det att gå upp vid 06.00!!! Kommer vara död men får väl försöka ta mig upp ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0