Ridit Toy!!

Hej!! Nu har vi ätit och allt vad vi nu skulle göra och så har vi ju ridit bästa pluttisarna. jsg red ju på grabben(Toy)
och Alicia red på min egna lilla diva( Salsa). VI skrittade och trravade lite på grusvägen och det gick bra. Det låg en stor sten vid sidan av vägen som inte brukar ligga där och VEM tror ni blev rädd för den?? Jo Toy. Han tyckte den var jätteläskig och var på väg ner i diket. När vi skulle gå tillbaka så fick han nosa på stenen och det var inga problem. Så nu är han inte rädd för den längre Ebba. Jaa sen så har vi ju tagit hand om kaninerna!!! Sötisarna med dubbelhakor!!<3<3 Hehe... Nu är jag klar med allt i stallet och väntar på att mamma eller pappa ska komma och hämta mig. fast innan jag åker ska jag ta en köttbullemacka... GOTT!!<3<3<3
 
Lilla jag som troll!!!
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0