Regnar

Hej!! Vilket skitväder Sverige bjuder på just nu. Här regnar det. Idag har jag bara CHILLAT. Saknar ponnyn grymt mycket nu. Träffade henne bara lite igår. Typ bara tittade på henne genom ett fönster. Men imorgon blir det ÄNTLIGEN hemåt som bilen rullar. Då får jag träffa både älsklingsponnyn och världens bästa unge. Ebba!! Hon har ju varit i Västervik typ skitlänge nu och saknar henne grymt mycket. Så när Ebba kommer hem blir det hårdträning med ponnysarna. Har ju LITE mage att banta bort. Små tjockisar är dem. Har kollat Hööks katalog och finns SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket som jag vill ha. Först kostade det över 4000 men har fått ta bort lite så nu kostar det typ 1881 eller nåt sånt. Så om nån är villiga att skänka lite pengar så tar jag gärna emot det!! Ikväll så får vi besök av några. Mamman i familjen är riskerar så det är ju lite hästfolk i alla fall!! Längtar till imorgon då jag får komma hem till min bästa ponny. Ska in på Facebook nu och kolla om Gry är inloggad så att vi kan bestämma en dag när de kommer hit och hälsar på Salsa!! Ska bli jättekul. Bloggar mer under dagen. Tror jag åtminstone. Ska försöka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0