Nu så...

Nu har jag ridit Salsa och fixat så ALLT är klart. Det gick väldigt bra idag. Hann inte så mycket men klockan var så mycket så red bara en halvtimme. I skritten jobbade jag mycket med formen på volter och serpentiner. Hon tittade lite på allt annat i början men blev mer avslappnad ju längre vi red. Sen började vi trava och hon höll formen fint i övergången mellan skrift och trav. Jobbade volter och serpentiner i traven också. Hon var fin i båda varven vilket är bra. Sen började vi galoppera. Det går riktigt bra att behålla formen i vänster galopp men i högern brister det. När jag ska fatta travar hon antingen jättefort men behåller formen eller också,så,fattar hon galopp men formen hänger inte med. Fick henne ändå hyfsat fin i högern så är nöjd. Nu är det bara att träna på att behålla formen så kommer det att gå skitbra sen... Nu säger jag,godnatt. Klockan,ringer inte förns halv åtta imorgon så,lite godmorgon blire ALLT!!! Bye

/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0