Natti

Nu ska jag fixa iordning mig för natten och sen sova... Gick skitbra att rida idag! Först skulle de ju inte ut ur hagen för staketet men vi lyckades. Vi var allmänt sura på dem i stallet men det gick över. När vi red så gick det sååååhääääääär BRA!!! Superduktig tjej idag. Två galoppombyten satt också där dem skulle. Duktig ponny. Imorgon så blir det lite longering av båda ponnysarna. Kanske va med Emma men åtminstone med Ebba. Tvätta hästarna. Fortsätta vänja dem vid staketet o.s.v. Idag så gjorde vi så att jag gick in först med Salsa. Vi hade med oss varsit spö så att vi kunde peta till de om det behövdes. Salsa är nog inte så rädd egentligen. Jag tror hon testar mig lite. Kollar vad hon får/inte får göra. Idag fick Ebba stänga grinden och efter ett tag blev Toy tillräkligt stavning* modig för att våga följa med fram. Imorgon går Ebba in först och jag stänger grinden. Sen så kör vi lite så varannan dag. Längtar SJUKT mycket tills på Torsdag då det blir hoppträning för bästa ridläraren på SRS!!! Ska ha mitt rosa gulliga schabrak! Blir kanske lite bilder och filmer om Alicia har tid att komma upp. Annars ber jag väl mamma. Nu är brorsan trött på mig för han kan inte sova när jag skriver så Hej då!<´3


Kommentarer
Postat av: Fanny börjesson :)

Fin blogg du har! kika gärna in på min om du vill :)

Svar: Tack det ska jag göra!!
Julia Edvardsson

2012-08-15 @ 11:04:58
URL: http://fannyboorjesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0