Men hej igen

Jaa. Nu har jag varit hos Emma. Vi har haft lite kul. Sen åkte jag hem och åt och efter det såg vi på TV. Efter ett tag tog Ebba och hennes kusin Vilma upp. De hade med sig två hundar. De kom och berättade att en av korna var ute så den fick JAG mota in. En snäll ko så det var inga problem. Sen va jag med Ebba och Vilma i stallet och vi hoppade med hundarna. Haha duktiga va dem. Sen gav vi hästarna kvällsmat. Nu sitter jag i soffan och bloggar. Imorgon skrittar jag Salsa för hon har så dåliga hovar så hon är nog ganska öm imorgon. Sen smörjer vi ju ALLT och tvättar. Efter det ska åtminstone jag va med Emma. Haha kul ska vi ha. Vi ska kolla om Sandra och Ebba vill va med oss. Snart ska jag nog sova för är trött. Så säger väl godnatt.
 
/ Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0