Lyssnar...

På världens BÄSTA låt.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=q7QEGMvszRw

Salsa... HON är den som jag valde. Hade kunnat välja i princip VILKEN häst som helst men jag valde Salsa. Varför? Jo för hon såg så fantastikt fin ut på bilden. HOn var en häst för mig. Det kände jag redan när jag såg bilden på henne.När jag provred henne visste jag inte säkert om jag ville ha henne. Jag tyckte att hon var ganska obekväm att rida och ganska svår. MEN det sa jag inte till mamma för jag ville ju ha henne. Hon var så söt och snäll så jag bestämde mig för att härda ut. Jag älskade ju den här hästen. Så dagens efter ringde mamma och sa att vi ville ha henne. Och VI fick henne. VI provred henne på MÅndagen och ringde om att vi ville ha henne på Tisdagen. På Onsdagen blev hon veterinärbesiktigad. Sen dröjde det en dag och på Fredagen åkte vi och hämtade henne!! Jag var så himla GLAD:) Ebba hade inte kommit med Toy än när vi kom fram så vi var själva. Salsa tog det lungt. Hon var själv i stallet och hon skrek ingenting. Det här låter helt sjukt ÄVEN för mig men redan ANDRA dagen så var vi nere i paddocken och jag hoppade 80 cm med Salsa. Det var det högsta jag någonsin hoppat. Haha. Nu ska vi snart ut på våran första lokala start. En L:D (80cm) SÅ vi HOPPAS att det går bra. Hare chill sålänge så försöker jag blogga ikväll/ imorgon. Min första vecka med Salsa. Hur gick det till när NI fick era hästar. Sugen på att veta!!

Helt sjukt underbart fin är DU!!!! ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0