Landet!!

Hej! Nu är man äntligen hemma efter två dagar på landet. Första dagen kom vi ju typ ner och då gjorde vi inte mycket. Vi gick till farfar och Monica och typ chilla och sen drog Ebba och jag ner till stranden. Sen så sov vi i gäststugan o.s.v. På morgonen vaknade vi vid typ halv elva och då åt vi frukost sen ut med båten. Vi var på en ö som ligger så långt ut man kan komma innan det blir öppet hav. Ganska coolt att liksom inte se land om man tittar åt rätt håll. Cool ö också. Gillade verkligen den. På ett ställe kom vågorna utifrån och slog in mot land och där var det långgrunt så vi stod liksom i vågorna. Skitgrym känsla!! Det blev inte att tälta så nör vi hade kommit hem såg vi på film. En okej film var det väl. Sen sova i gäststugan igen. Idag vaknade jag vid halv tolv. Var LITE trött. Sen drog vi hem nästan direkt så nu har jag ätit. Annars väntar jag typ på att Ebba ska ringa och sen blir det att rida med henne. Nu sitter jag här och lyssnar på BRA musik och chilar lite. Lovar att blogga lite mer nu när vi har kommit hem men eftersom vi inte har varit hemma så har jag ju inte kunnat blogga! Skriver ett till inlägg snart.
 
MIN ponny är världens bästa ponny och INGEN kan ta henne ifrån mig!<3<3
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0