Klassen!!

Hej!! Det här inlägget är till VÄRLDENS bästa klass... 6M
 
Klassen! Jaa vart ska man börja. Vi träffades ju i lekis. De flesta kände jag redan innan. Min bästisar då var Jessica och Johanna C. Vi hade hållt ihop sen dagmamman. Jaa lekis. Då var ALLT kul. På rasterna " lekte" vi ta. Tjejerna mot killarna. Jag minns en gång när Fanny och jag var de enda kvar. Vi hade gömt oss och sen såg vi alla killar komma mot oss som en armé´typ. Då kunde jag inte sitta där längre utan jag reste mig upp och sprang. Henrik en killle som var ett år äldre en mig jagade mig runt hela fotbollsplanen och när jag inte orkade springa mer och han fick tag i mig så ringde det in!! Tur för mig!! Hehe... Jaa sen var vi ju i skogen en gång i veckan och en gång var vi snygga troll!!
 
Snygga var det ja!!
Fanny
Jag
Få nog ladda upp en massa bilder sen...
 
Jaa sen har vi ju gjort en massa annat skoj. Men klassresan nu senast är nog ändå det bästa. Liseberg. Det var KUL!! Även fast killarna lurade in oss i spökhuset. Och Johanna D lurade upp mig i både kanonen och balder!! Sen kom ju sista dagen. Gud! Tjejerna tjöt men jag tror att alla var lite ledsna inombords!! Behöva lämna den klass som man har gått i enda sen lekis. TRÅKIGT. Men de flesta ska ju åtminstone gå på Ramunder sen!! Kommer sakna ALLA precis lika mycket!!! Och jag har en sista sak att säga...
 
...Jag ÄLSKAR er!!! Allihopa!!<3<3 Tack för alla dessa år ihop.
 
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0