Husby!!

Hej! Nu har Ebba och jag varit nere och tränat i Husbys paddock. Det gick bra. Vi hoppade på volt och tränade på att byta galopp över hindret. Och hon bytte nästan alla gånger så är väl nöjd. Irene som äger paddocken kom förbi och gav oss lite råd. Dessutom sa hon en sak som jag inte vill höra. Hon sa att jag kanske bara kan rida Salsa ett år till. Men det vägrar jag tro på. JAG känner mig inte lång på henne. Och så länge det känns bra för mig så är det bra!!! Hon tar inte illa vid för att jag kanske är LITE lång. Jag är inte för lång men jag är lite lång. Så nu undrar jag vad tycker NI!!! Ser jag för lång ut på henne??
 
Hoppas ni svarar det jag vill höra men var ÄRLIGA!! Svara det ni tycker inte vad jag tycker!!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Alicia

Än så länge är du inte FÖR lång för henne men om drygt ett år så tror jag du kommer få svårt att rida henne. Det blir ju så att du måste ha korta läder för att kunna skänkla och om du skulle anpassa lädren BARA efter dina ben så kommer dom långt nedanför hennes mage och då blir det svårt. Men eftersom du är ganska lätt så tror jag att du blir den som lider av det och inte Salsa... Så för hennes skull gör det nog inte mycket men det blir nog komplicerat efter en tid... ;)

2012-08-09 @ 20:29:28
URL: http://aallroundgirl.blogg.se
Postat av: Anonym

nej det tycker jag inte Julia . Ni passar så bra ihop :) Kram Hanna från 6m Saknar dej <3

Svar: Tack Hanna!!! Saknar dig också!<3
Julia Edvardsson

2012-08-09 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0