Hemma!

Hej! Tänkte berätta lite om Grönalund nu då. Först när vi kom dit så typ åt vi och sen åkte Ebba, jag och Ludde radiobilarna. På nåt konstigt vis lyckades Ebba och jag få i backen så vi liksom backade och krockade i alla baklänges. Haha. Sen gick vi lustiga huset. Kul var det väl men man blev liite YR! Sen åkte vi kvasten. Ganska Kul är den. Efter den åkte vi Vilda Musen. Den är KUL!! Efter den så åkte vi Jetline(stavning). Den är askul. Det är en jättebrant backe med i den så den var KUL. Sen åkte vi den nya träbanan Twister. Den var jätterolig. Efter den så åkte jag och min kusin Johanna en karusell som heter Extreme. Den mådde jag illa i... Efter det så åkte vi typ Twister och kvasten igen och sen åkte Johanna och jag Fritt Fall. Har aldrig åkt det förr och det är typ det värsta jag någonsin har gjort. Jag blundade hela vägen up och ner. När vi var på väg ner satt jag typ och kramphöll och drog upp benen för det kändes som att jag skulle slå i dem i backen. MEN jag skrek inte!! haha. Sen åkte vi Blå tågetr och detvar läskigt. Ebba och jag satt typ och blundade och skrek. De´n är typ som ett spöktåg eller vad man ska säga och jag är inget för sånt... Efter den åkte vi en som heter Flygande mattan och den var KUL. Sist åkte Ebba och jag typ slänggungorna. De går ut över vattnet och precis när vi har kommit upp i luften och börjat snurra så säger Ebba: Tänk om de lossnar!!! Haha knäppa unge! Men jag ÄLskar dig ändå.

Så de här åkte jag alltså:

Blå tåget: 1 gång
Extreme: 1 gång
Flygande mattan: 1 gång
Flygande Elefanterna!:1 gång
Fritt Fall: 1 gång
Jetline: 1 gång
Kvasten: 2 gånger
Slänggunorna(kättingflygaren): 1 gång
Lustiga Huset: 1 gång
Lyktan!: 1 gång
Radiobilarna: 1 gång
Rock-jet: 1 gång
Twister: 2 gånger
Vilda musen: 2 gånger.

Det var Allt jag åkte. Vilken tycker ni är Bäst? ( om ni har varit på GRÖNA LUND) Själv tycker jag att Twister och Jetline var BÄST!!!!!<3

En bild på Extreme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0