Hemma

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan. Först när vi kom dit visste vi knappt vart vi skulle ta vägen så vi typ stod på skolgården och prata. Sen gick vi in i aulan och bildprofil (som jag har valt) gick till "scenen". Där ute blev vi uppdelade i tre små grupper. Jag blev ensam i min grupp från min klass. Vi var fem tjejer. DE andra fyra kom i samma arbetsgrupp som det heter och jag blev själv. Tur som fick jag va med Emilia Dufva och Emma Schiöler!! Snälla tjejer är dom. Ganska skönt att liksom kunna prata med dem även fast man inte känner dem... Sen så har vi typ prata eller lärarna har pratat om en massa olika saker. Vi hade en rast och då var jag med mina tjejor från Mogata och sen så gick vi på rundtur i skolan med "arbetsgruppen". Efter den var det dags att sluta. Vi fick stå och vänta på bussen i en timme så vi gick runt lite i sörping. Typ stack in på ICA mest för att värma oss. Sen kom bussen och nu har jag ätit. Ska snart rida med Ebba. När hon kommer upp vill säga. Nu ska jag nog ringa till Alicia...
 
 
Jag!!!!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Alicia Kärnfeldt

Jaa ring mig!!! ;)

2012-08-20 @ 13:56:45
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0