Hejsan!!

Hej alla som läser bloggen. Idag har jag ju varit på landet men det vet ni ju redan. Lite ändrade planer i schemat däremot. Alicia kommer ut till mig imorgon här hemma i Mogata. Sen så blir hon hämtad lite senare på eftermiddan kvällen nån gång. Sen kommer hon ut till landet på fredag och sover kvar där tills på lördag istället. Ebba ska också vara kvar längre vid hennes land i Västervik en planerat. Hon stannar där tills på Söndag men sen kommer hon hem. Har ridit Salsa nu och bara tagit det chill typ. Skrittade barbacka och hoppade dike. Hon tvekade inte ens så det går bättre och bättre!!!! Sen kom Ebbas pappa Mats upp och då hjälpte han till att släppa ut hästarna. Efter det gick jag ner till stallet igen. Har gosat massor med kaninerna och så har jag fixat lite i deras bur. Tycker så synd om dem för vi tar ju knappt hand om dem. Så nu har JAG bestämt mig för att börja bära ansvaret för båda kaninerna. Även fast de är Luddes och Elsas. Men jaja nu säger vi att dem är mina. Imorgon så ska jag rida Toy åt Ebba men då är Alicia med och rider Salsa så han blir nog inte så jobbig imorgon. Alicia och jag ska väll hitta på nåt KUL!!! Nu ska jag snart gå bort till mormor och morfar och sen så sover jag ju där inatt. Här kommer det lite bilder på kaninerna, Toy och Salsa...
 
Alma
Salsa när jag provred henne!!<3<3 Sötis
Toy snygging!! Han är så jävla söt på den här bilden eller hur Ebba!!
Tyvärr går det inte att ladda upp nån bild på andra kaninen Alice så gör det nån annan gång.
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0