Hejsan!

Nu har jag ridit på Salsa! DEt gick väl ganska bra faktiskt. Hon är ju inte världens lättaste häst om man säger så. Tog några skutt med henne och det gick bra. Nu har Ebba, Emma och jag smörjt allt på Emmas vis vilket är något bättre en Ebbas och mitt sätt så nu ska vi smörja på Emmas sätt!! Allt blev superrent! Nu har Emma och Ebba åkt hem och jag är typ lite forever Alone här! Men jag får väl överleva!! Imorgon blir det stan och köpa massa nya saker!! LOVE<3 Sen typ hem, rida ponnyn, snacka med Ebba och duscha. Nu ska jag typ sitta här ett tag och sen duscha! Nu får ni allt ta och svara på min fråga!

Blond eller min nuvarande hårfärg?? KOMENTERA!!!!!!

Hörs imorgon eller senare. Nu behöver jag inspiration(stavning). VAD ska jag skriva om??

/ Julia

Kommentarer
Postat av: MMOOOAAAA

jag tycker att du ska ha kvar din hår färj du har! :)

Svar: Okej!
Julia Edvardsson

2012-08-13 @ 20:33:51
Postat av: Alicia

Jag tycker du ska bli blondare!!!;D

Svar: Okej!!<3<3
Julia Edvardsson

2012-08-14 @ 10:19:15
URL: http://aallroundgirl.blogg.se
Postat av: Emma

Jag tucker att du ska ha kvar din hårfärg

Svar: Okej!!
Julia Edvardsson

2012-08-14 @ 11:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0