Halli Hallå!!

Hejsan alla. Sorry för att jag inte bloggade igår men hade fullt upp hela dagen.  Först å morgonen så snärjde jag klart alla grejer så nu är de rena och snygga. Sen såkvick de andra ner till stranden och då duschade jag. Sen så kom de andra hem och efter ett tag så kom familjen Lövbom hit. Vi har typ spelat Wii och lite så. Sen åkte Amanda och jag ner och badade. Asskönt i vattnet och jätteroliga vågor. Men väldigt kallt på land. Sen åkte vi hem hit och då typ åt vi. Sen vid kanske tolv gick vi och la oss. Nu på morgonen så har de andra varit och badat och jag har typ sovit och chillat lite. Nu har de andra kommit hem och snart ska vi äta. Sem åker vi hem och då kan jag blogga från datorn. Först när jag kommer hem så ska jag ringa till Ebba och kolla när vi ska rida och lite så. Sen blire att va i stallet ett tag och kanske med Ebba och sen blire datorn och ni. Ha det så ses vi sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0