Godmorning

Vaknade vid typ 10.00 så nu har jag snackat  med Ebba och ätit frukost. Nu är det bestämt att vi går ner till paddocken i eftermiddag. Vid 17.00 ska hästarna vara klara. Sandra följer med så hon fotar och filmar tror jag. Både filmerna och korten kommer självklart ut här sen. Vi ska hoppa utan stigbyglar och barbacka tror jag!!! Får se hur många gånger jag ramlar av!! Hehe. Hoppas Sandra får med det på film i sånna fall. Nu ringer nog Sandra och Ebba snart och sen kommer de hit. Jag ska ge ett förslag på vad vi kan göra så vi kanske ska sätta ihop lite outfits med våra egna saker. Annars så hittar vi väl på nåt KUL!! Vilket vi alltid gör... Här kommer det bilder på Salsa från häromdagen...
 
Snygging!!! Med ALLA våra rosetter på tränset.
 
Dumma dator. Vände bilderna så att de blev rätt men så är de inte det i alla fall men ni får stå ut... 11 rosetter har vi ihop...
 
 
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0