Dålig update idag...

Hej!! Har haft fullt upp hela dagen idag. Det första som hände var typ att Ebba kom och vi longerade båda ponnysarna. Båda gick klockrent. Troligtvis är Toy nästan ALDRIG longerad för han förstod inte riktigt vad han skulle göra. Han stannade och vände huvudet inåt och liksom bara vad ska jag göra nu? Men vi lyckades få honom att ttrava ett helt varv utan att stanna. Vi körde lite frihetsdressyr i hagen och Salsa galopperade bakom mig!! Så himla HÄRLIG känsla. Det känns verkligen som att hon litar på mig. Lyckades även klappa Salsa när hon låg ner! Är så HIMLA glad. Har alltid velat gosa/klappa henne när hon ligger ner och nu lyckades jag. Som sagt jag tror att vi litar på varandra nu. ÄLSKAR ponnyn. Sen åkte Ebba och jag till Emma. Tyck att vi är hur knäppa som helst men VI hoppade lite i Emmas paddock över hennes hinder. Körde typ "höjdhopp". Kom över närmare 125cm. Det högsta jag någonsin har hoppat. Skön känsla när man kommer över. STOLT! Sen va jag med Ebba ännu mer och vi har badat i hennes pool! Skönt det med. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på BRA musik. Imorgon blir det att klippa sog och hoppträning på Alboga!!! Har bestämt mig så blir nog blond. Vet inte när vet bara att jag SKA!! Ska bli skitkul att hoppträna imorgon. På fredag drar familjen, Ebba och kusin Johanna till huvudstaden och GRÖNALUND!!!!! Kul! Vi åker tåg upp dit. Blir nog lite tidinställda imorgon för kommer inte ha tid och blogga.

Finaste bilden ever på BÅDA ponnysarna!<3<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kul mä Grönan!! Själv ska man dit på torsdag nästa vecka!!;) saaaaknar er!!!;((

Svar: Skaru??? Skanar dig mä! LOve you!´<3
Julia Edvardsson

2012-08-15 @ 22:05:03
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0