Bloggar nu...

Bloggar nu för har haft fullt upp hela dagen!! Gick upp vid typ halv elva eller nåt sånt. Då kom Ebba till mig och vi typ plockade lite i stallet. Sen vid typ 12.00 kom Gry och hennes mamma Charlotte hit. De var ute och hälsade lite på Salsa först och sen kom de in och fikade. Efter det tog vi in hästarna och fixade de och sedan red Gry Salsa medans Toy stod inne. Salsa gick jättebra med Gry och de märks att de känner varandra!! Jättekul att se. Vissa blir jätteavis men jag bryr mig inte. Jag tycker som sagt att det är KUL! Sen undrade Ebba om Gry viklle rida Toy också så då gjorde hon det. Han gick också jättebra. Gry är verkligen jätteduktig på hästar. Ja så det var jättekul! Sen så åt vi typ lunch och sen åkte dem hem vid typ 17.00 eller nåt. Älskar verkligen denna människa. Hon är GRYMT duktig på att rida och allt sånt där. Imorgon går Ebba och jag ner till paddocken och rider där. Vi ska hoppa. Först en bana på bara 40 cm!!! Hihi bara kul grej. Sen hoppar vi en bana på typ 60-70 cm. Mest för att hoppa igång dem lite. På torsdag nästa vecka börjar hoppträningen. Ska bli jättekul och Salsa och jag kommer ÄGA på banan sen. Det ska jag se till och det är mitt mål!! Ska absolut jobba mycket med henne och ta till mig av det som Sofia(ridläraren) säger. Ska somsagt bli SKITKUL!!!!!!! Nu typ sitta vid datorn. Kanske bloggar lite mer sen..
 
Finaste ponnyn på jorden! Det finaste någon kan få... det är DU!
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Gry Sachs

Tack Julia jättekul å höra att du tycker så! Och salsa har verkligen fått det super bra hos er! :)

Svar: Oh tack snälla!!<3<3
Julia Edvardsson

2012-08-10 @ 10:41:40
URL: http://grysachs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0