Alicia

Hej! Här kommer inlägget som förhoppningsvis ska bli långt. De handlar om en av mina BÄSTA vänner. Alicia.
 
Jag träffade Alicia första gången när vi var jättesmå. Det kommer jag inte ens ihåg liksom. MEN vi lärde inte känna varandra förns de flyttade hit. Kan det ha varit 2005?? Kanske 2004? Jaja spelar ingen roll. VI började va med v<rndra och båda två har alltid drömt om en egen häst. Vi red liksom på käpphästar och så. En gång gick vi upp INNAN skolan föt att ge käpphästarna mat och släppa ut dem!!! Haha liiiite knäppa va vi allt... Sen blev drömmen lite mer verklig. Det började med att jag red på ridskola och Alicia tog hand om hennes mammas jobbarkamrtats(stavning) häst. Ett litet gotlandsruss som heter Millan. Jättegullig. Förut stod Millan på ridskolan. Åren gick och vi va med varandra nästan HELA tiden. Sen kom ju hösten 2010. Då vi fick hyra våra ÄLSKADE hästar. Alicia hyrde ju en häst som heter Benjamin och jag en som heter Blondie fast det vet ni ju redan eller? Vi hade väldigt roligt med dem. Vi fällde MÅÅÅÅNGA tårar men skrattade väldigt mycket också... NU har vi varsin egen häst. Alicia har flyttat in till Söderköping och vi ses inte så ofta längre vilket är SYND!!!! Hon har ju sin häst i Mariehov nu så vi ses ju inte i stallet heller. Nu har jag ju börjat på Ramunder och där går ju hon också så vi ses ju där ibland. Eller rättare sagt hon ser mig och säger Hej och jag typ bara: Va hej liksom va du där? Haha... NU kommer det lite bilder på min fina tjeja...
 
Älskar dig fina BÄSTA VÄN...
 
/ Julia

Kommentarer
Postat av: Alicia

Naaaawsi gumman!! Fällde en tår när jag läste detta :') egentligen är det sjukt hur vi har hållt ihop så länge;) love u babe!!<3333333333

Svar: Aw... Love you too<3
Julia Edvardsson

2012-08-22 @ 14:35:42
URL: http://aallroundgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0